mandag, september 19, 2005

CSS problemer og skitser og layouts

Dagen blev brugt på at rode med slicing i Photoshop kun for at opdage (doooh) at der selvfølgelig bliver brug for at kunne repetere grafikken i siderne da de forskellige undersider jo kan have forskellig længde. Heldigvis ser det ud til at der er en simpel løsning på det ved at bruge et DIV-tag inde i TD´en - pyyhh haa. Godt at jeg ikke blev tvunget til at droppe Mambo nu hvor jeg allerede har brugt så lang tid på det. Christian og mig fik en sank om de skitser jeg lavede i går og vi var nogenlunde enige - godt - så ved vi hvor projektet skal styres henad. Derefter fik jeg rettet skitserne til og fik lavet endnu en skitse serie.

Steven har siddet og kæmpet med at rette i koden til en MP3-afspiller i Flash som de skal bruge så ham har jeg selvfølgelig hjulpet fra tid til anden (print så den kode ud Steven ;)