fredag, oktober 14, 2005

sidste dag

I dag er så sidste dag. Jeg brugte dagen på at rette et par detaljer. Jeg rettede også problemet med underteksterne. Det viste sig at de var "forsvundet" da jeg savede en ny fil en sen nattetime - det kan jo ske. Men de blev da heldigvis fundet igen.

Jeg fik også hjulpet Christian lidt med at bruge Sorenson Squeeze så videon kunne blive klar til sitet.

D3MF og mig fik flyttet et par borde og stole op på 2. sal. Det lokale vi har siddet i skal bruges i uge 43 så vi kan ikke sidde der og skrive hovedopgave.

Til sidste evaluerede vi forløbet med Bror og vi var alle 3 næsten enige om hvordan det var gået.

uppss.. ja .. jeg har glemt at jeg også fik en opgave af Jonas med at illustrere en artikel han har skrevet til PC-World så nu ved jeg godt hvad lørdagen skal gå med ;)

Dagen blev afrundet på behørig vis med fadøl inde i byen hehehe.